Kako mogu naručiti proizvode?
Klikom na željeni proizvod, odabirete neki od ponuđenih parametara (boja, veličina, itd.) te klikom na gumb dodaj u košaricu. Nakon završene kupovine idete na košaricu – plaćanje, gdje vam se otvara okvir za podatke za plaćanje i dostavu. Nakon što upišete sve podatke i odaberete željeni način plaćanja, klikom na gumb NARUČITE potvrđujete svoju narudžbu.
Tko dostavlja naručene proizvode i koja je cijena dostave?
Dostava se vrši putem dostavne službe GLS, u roku od 1-2 dana, a cijena je 25 kn. Iznad 300 kn, dostava je besplatna. Raspored dostave za otoke pogledajte pod općim uvjetima (moguće su nadoplate od strane dostavne službe)
Proizvodi koji su dostupni uz narudžbu stižu na adresu kupca u roku od 15-30 dana i dostava se ne naplaćuje.
Mogu li vratiti naručene proizvode ukoliko mi se ne sviđaju?
Proizvode možete, bez bilo kakvog obrazloženja vratiti u roku od 14 dana od dana dostave,potrebno je ispuniti i poslati kontakt obrazac za jednostrani raskid ugovora koji možete pronaći na našim stranicama. Trošak povrata snosite vi. Sve potrebne informacije oko uvjeta raskida ugovora i povrata možete dobiti i putem maila info@miss-kiky.hr.
Reklamacije?
Kupac ima pravo reklamirati proizvod ukoliko je došlo do pogrešno poslane narudžbe, ukoliko je stigla kriva veličina, boja ili materijal ima fizičke nedostatke i sl. U tom slučaju potrebno je kontaktirati prodavatelja na info@miss-kiky.hr kako bi dogovorili detalje oko povrata.
Tko plaća povrat proizvoda natrag na skladište?
Ukoliko se radi o jednostranom raskidu ugovora, krivo naručene veličine,boje ili samog proizvoda trošak povrata snosi kupac u punom iznosu.
Ukoliko se radi o fizičkom nedostatku proizvoda, krivo poslane veličine,boje ili samog proizvoda greškom djelatnika(što se utvrđuje pregledom narudžbe) trošak povrata snosi prodavatelj.
Povrat novca?
Povrat novca se vrši isključivo transakcijskim putem,odnosno uplatom na račun kupca, najkasnije 14 dana od primitka vraćene pošiljke. Ovisno o odgovornosti, iznos će biti uvećan za troškove dostave.
Mogu li poslati povrat pošiljke sa naznačenom otkupninom?
Paketi s naznačenom otkupninom neće biti preuzeti, te će se isti vratiti pošiljatelju!
Gdje se nalaze proizvodi koje prodajete?
Dio proizvoda se nalazi na našem skladištu i označeni su napomenom na zalihi. Također imamo i dio proizvoda koji su dostupni uz narudžbu i na internet trgovini su označeni napomenom -na zalihi kod dobavljača.
Imate li fizičku trgovinu?
Ne, Miss Kiky prodaje svoje proizvode isključivo preko interneta.